DEL

I dag lanserte Sjømatrådet nye seafood.no. Målgruppen er norske sjømateksportører og de vil nå enklere finne relevante tjenester på et felles digitalt nettsted, alt i Sjømatrådets nye selskapsprofil. Betaversjonen av nettstedet har allerede vært ute en tid.


( 10.03.2017 )

– Våre brukere vil merke størst endring på det visuelle og de forenklingene som er gjort. Relevante tjenester for brukerne er satt i fokus og flere tjenester vil være tilgjengelig bak ett felles brukernavn og passord, såkalt single sign-on, sier Renate Larsen, administrerende direktør i Norges sjømatråd.

Mye tid har gått med på å prioritere riktig innhold på siden. Målet er at seafood.no skal hjelpe sjømateksportørene til å finne den informasjonen de trenger, raskt og effektivt. Selv om Sjømatrådet i dag lanserer nye seafood.no, fortsetter prosessen med å utvikle og optimalisere sidene. Derfor vil vi gjerne ha tilbakemelding fra våre brukere.

Registrerte brukere må skifte passord

Overgangen til single sign-on krever at alle våre eksiterende registrerte brukere får nytt brukernavn og passord. Alle brukerne dette gjelder har fått direkte informasjon om hvordan dette gjøres på epost. Sjømatrådet vil også være tilgjengelig med ekstra brukerstøtte dersom det oppstår problemer for den enkelte brukeren i tiden som kommer.

INGEN KOMMENTARER

Comments are closed.