Den store sjømatmessen, Seafod Expo Global og Seafood Processing, gikk av stabelen for 27. gang i Brussel den andre uken i mai. Norge var som vanlig godt representert med 88 selskaper, de fleste eksportører av sjømat av ulik foredlingsgrad. Brorparten av disse holdt seg til de tre norske paviljongene, mens Lerøy, Mowi, Ocean Quality, Pelagia og noen få andre holdt seg utenfor fellesarenaene.

Interessen for å delta på denne sjømatmessen er enorm, og den amerikanske arrangøren, Diversifi ed Communications, så seg i år nødt til å utvide det allerede enorme utstillingsarealet med 1.237 kvadratmeter til totalt mer enn 40.000 kvadratmeter, fordelt på 11...
vil du lese denne og andre eksklusive artikler pa nett?

Er du allerede abonnent?

Som Abonnent Får du

Full tilgang til www.kystmagasinet.no | Egen digital utgave + arkivsøk |
Tilgang til eksklusive + artikler, reportasjer, tester og intervjuer.

Print + Digital

899,-


ABONNER

Digital tilgang

699,-


ABONNER

1 mnd gratis

0,-


ABONNER