DEL

Torsdag ble den nye merkevaren “SalmaRaw” lansert.


( 25.04.2014 )

Sashimien er utviklet av Salmon Brands og Bremnes Seashore, og blir lansert av Salma som Norwegian Fast Food.

Merkevaresjef Christine Monsen i Salmon Brands har vært prosjektleder, og forteller til avisen Bømlo-nytt at det har blitt jobbet med konseptet i sju år. Det var imidlertid ikke før for et par år siden at avgjørelsen ble tatt. Det har altså vært en lang prosess med produktutvikling, produktdesign, og samtaler med kundegrupper og butikkjeder.

I pakningen ligger det fersk laks. Det følger også med en pakke ponzusaus, ristet sesamfrø, og en nyutviklet plastpinsett man skal bruke som bestikk. Produktet vil i sin helhet bli produsert i Øklandsvåg, og blir transportert ut til dagligvareforretninger i hele landet. 7-11 vil også føre produktet, og det er også ventet at enkelte bensinstasjoner vil ta inn det norske hurtigmatkonseptet.

INGEN KOMMENTARER

Comments are closed.